tiistai 23. syyskuuta 2014



             Tässä me ollaan ! Vasemmalta oikealle: Laura, Nita, Ronja, Katri ja Noora :)
Tänään me vaan kuvailtiin jotain,tosin ei mitään kovin järkevää.
Jokaisesta tulee lyhykäinen esittelyt tähän!

Noora
Olen 15-vuotias ja harrastanut partiota 6 vuotta.
Partion lisäksi harrastan nuorisoteatteria.



Katri
 Olen 15-vuotias ja harrastanut partiota 9 vuotta.
Partion lisäksi harrastan ratsastusta, valokuvausta ja lenkkeilyä.
Perheeseeni kuuluu isoveli, äiti, isä ja kaksi koiraa.



Nita
Olen 14-vuotias ja harrastanut partiota 8 vuotta.
Harrastan partion lisäksi nuorisoteatteria ja seurakunnan kerhonohjausta.
Perheeseen kuuluu kolme siskoa, vanhemmat ja koira.



Ronja
Olen 15-vuotta ja harrastanu partiota nyt 9 vuotta.
Harrastan partion lisäksi valokuvausta.
Perheeseen kuuluu vanhemmat ja kaksi siskoa.



Laura
Olen 15-vuotias ja harrastanut partiota 6 vuotta.
Harrastan partion lisäksi nuorisoteatteria.
Perheeseen kuuluu vanhemmat,sisko,veli ja koira.


Ja sitten vielä kaikille tiedoksi, että Laura ja Noora on sisaruksia :D!

Mutta tällänen postaus tänään!

x ronja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti